Seek depht, not surface


Den senaste veckan skippade jag bloggandet eftersom jag helt enkelt kände mig som en fjärt. Vi har alla våra dagar då vi knappt vill se oss själva i spegeln för att allt vi ser bara är fel, fel, fel. Vi önskar att vi hade mindre finnar, smalare näsa, vackrare hår och slankare kropp. Vi lever i ett otroligt ytligt samhälle, men ändå är det alltid personlighet som vinner i längden, så istället för att sträva efter yta, sträva efter djup! Detta är det absolut bästa tips jag någonsin hört, och numera mitt nya sätt att tänka.

Hur som helst tänkte jag dra igång bloggen redan imorgon. Är så otroligt taggad av så många anledningar, so let's rock!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin