try to match, bootcut jeans


1. cubus / 2. h&m / 3. gina tricot / 4. Jeffrey Campbell


1. cubus / 2. h&m / 3. h&m / 4. lorisshoes


1. cubus / 2. chicy / 3. monki / 4. armaniexchange / 5. converse


1. cubus / 2. topshop / 3. h&m / 4. scorett / 5. topshop

Minns ni att jag i början av veckan bad er utmana mig? Bland annat vart jag ombedd att matcha mörkblåa bootcut jeans, vilket jag inte kunde motså att försöka mig på! Personligen kör jag alltid på tighta jeans, vilket gjorde detta till en riktig utmaning. Efter en hel del surfande på nätet kom jag tillslut upp med fyra helt olika outfits varav alla är enkla att utgå från. Jag kommer nog alltid föredra smala jeans, men klart som tusan att bootcut är hett :D

Kommentarer
Postat av: Emma

Så himla fint :)

2011-10-09 @ 16:11:53
URL: http://emmasmodeblogg.devote.se


Postat av: Malin Forsberg

Sv: Jag tycker att kvalitén varierar lite från produkt till produkt! Dock så beställde jag bara tre saker, men jag tycker ändå att det är värt det! :D

2011-10-09 @ 19:58:39
URL: http://maaaliiinnn.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin