facefinity compact foundation


Jag måste tipsa er om denna fountaion jag köpte förra veckan! Den är helt AMAZING! Körde alltid med true match minerals förrut, men färgen jag brukar köpa har tydligen slutat att säljas. Tvingades därför leta fram och testa något nytt. Eftersom jag vägrar att använda flytande, var det inte direkt välja och vraka. Fick tillslut syn på den här lilla puderdosan från Max factor och efter jag testat färgen och kommit fram till en som matchar min hudton perfekt kunde jag inte låta bli att köpa den. Vilket jag inte ångrar en sekund!

Den täcker perfekt, håller hela dagen och matchar min hudton perfekt. Vad mer kan man begära? Känns lätt på hyn och känns väldigt naturlig trots att den täcker alla skavanker helt och hållet. För er som är på jakt efter något nytt borde ni absolut kika in den här i butik! Kostar runt 150 kronor så den är absolut prisvärd! Tyvärr finns den bara i några få nyanser, men ibland har man tur :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin