still going strong


Klösmärken från kissen


Väldigt förtjust i mina hörlurar vart han


Ena dagen lekte vi i stora parken


Blev väldigt mycket rutschkana


Efter lekparken vart det vattenmelon i solen

Ni får ursäkta min kassa uppdatering de senaste veckorna, men det har helt enkelt inte funnits någon större lust. Under de här två veckorna har det pluggats, barnvaktats, städats och funderats. Har bland annat städat ur större delen av min garderob, vilket gjort det nästan lagligt att shoppa lite nytt. Dessutom har jag bestämt att mitt hår ska färgas och klippas (på torsdag! Ska visa hur jag tänkt senare!), är lite nervös men samtidigt väldigt nyfiken över hur resultatet kommer bli.

Blogga tänkte jag börja med imorgon om inget kommer ivägen. Ovan ser ni några bilder från våran mysiga helg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin