quick answers

Hur gammal är du? :)
18 år, född 1993

Vad gör du när du har tråkigt? :D
Jag är nog världens mest lättroade person. Jag har aldrig tråkigt! Att ligga hemma en hel dag och se gamla avsnitt av gossip girl tycker inte jag är tråkigt alls, haha. Men för att ändå svara på frågan. När jag har tråkigt sätter jag igång någon gammal serie, målar naglarna, städar, solar, pysslar i min minnesbok eller gör smycken :)

Vad vill du jobba med när du blir stor?
Journalist, helst inom mode. Tidning eller tv spelar ingen roll :D

Vilket program använder du när du gör kollage/redigerar bilder?
Photoshop cs3. Jämt och alltid :D

Vart bor du?
Norrland, norrbotten, Piteå, Öjebyn

När strulade du med någon för första gången? :)
Det här har jag tänkt på, vad tusan menar man med att "strula"? Är det hångel eller sex eller vad? Sak samma, till saken, jag har aldrig haft en riktig pojkvän så there's your answer :)

När hade du tänkt att lägga upp bilder på kläderna som du shoppade? :)
Imorgon! Fotade igår och la in bilderna idag och imorgon ska jag börja blogga som vanligt igen så! :D

Vad fick dig att börja blogga?!
Gud, jag minns faktiskt inte längre! Vad så himla länge sen jag skaffade min första blogg, och efter det fastnade jag bara för det! Älskar verkligen att blogga. Hade jag haft tid hade jag gjort det jämt, haha!

Ditt drömresmål? :)
The united states of america. Det har vart min dröm sen jag var typ 10 år, men nu är jag glad bara jag får lämna Sverige, hoho. Helst till värmen såklart :)

Favorit...
Mat?
Kött i påse (ett kött man gör i en stekpåse, blir underbar sås av det) med potatisklyftor
Efterrätt? Pannacotta / cheesecake / masarinkaka
Färg? Vitt om det räknas? Annars gillar jag nästan alla färger :D
Glass? Hum, vanlig vaniljglass med varm chokladsås (åt precis en skål, haha!)
Godis? Är en chipsmänniska, men marabou är aldrig fel!

Vilken tandkräm har du, haha? :D
Colgate max white tror jag det heter, hihi :D

Hur tänker du när du handlar kläder? Du verkar ha så lätt att hitta grymt snygga saker på t ex rea och sådant! :D
Jag tänkte på den här frågan jättelänge, men jag vet verkligen inte! Enda tipset jag har till shopping överhuvud taget är att ha koll på vad du vill ha/behöver och se till att köpa plagg som är lätta att matcha med resten av din garderob. Ha tålamod och testa, testa, testa! Finns tröjan du vill ha kvar fast bara i fel storlek, testa! Rätt var de är så passar den. Så tålamod behövs kanske!  


Kommentarer
Postat av: En liten bildblogg av Felicia Karlström

ÅÅÅH gud vad gott med pannacotta!!

2011-07-28 @ 22:26:39
URL: http://storasysteralskarmode.blogg.se/


Postat av: Malin Forsberg

Hihi, tack för svaren! :D

2011-07-29 @ 00:53:40
URL: http://maaaliiinnn.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin