Veckan som gått


Mörklila & Senapsgul basic topp från Gina Tricot, 74,50:-/st


Svarta, tajta jeans från Vila, 299:-


Underbara kilklackar från Scorett, 250:-

Veckan mellan jul och nyår har för mig vart en riktigt skön vecka. Jag har ätit gott, sovit gott, shoppat, och i allmänhet bara tagit det lungt. Mina shoppingfynd ser ni ovan, och ni gissar rätt om ni tror att jag är nöjd. Skorna, som jag hittade på halva priset, var såklart det bästa. Strax efter kommer de svarta jeansen. Vad jag letat efter ett par som verkligen sitter perfekt. Förhoppningsvis har jag hittat rätt denna gång, haha!

Bloggandet drar jag igång med imorgon igen, så vi hörs redan då! :D

Kommentarer
Postat av: safa

SKORNA !

2011-01-05 @ 17:06:45
URL: http://moshiz.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin