Jeans, jeans, jeans


Jeans är nog det absolut svåraste man kan köpa. De ska se ut som man vill, sitta snyggt ända från rumpan till smalbenen, sitta skönt, och dessutom inte kosta en förmögenhet. Jag har ett par svarta jeans från Cubus som jag älskar över allt annat, och därför tänkte jag ta en titt förbi där i veckan och leta efter fler par. Jag har känt och klämt på deras 199kronors jeans några gånger nu, och de verkar faktiskt riktigt bra! Har bara aldrig tagit tummen ur för att testa dem än, haha.

Jag tror jeansen heter "Gemma jeans", och jag vet att de finns i fler färger än vad de visar på hemsidan. Från vad jag känt på affären verkar de dessutom riktigt mjuka, och framför allt ser de tajta ut hela vägen ner till fötterna (big issue for me)

Kommentarer
Postat av: A.

Svar: Tack. :D

2011-02-06 @ 15:52:17
URL: http://sadeta.blogg.se/


Postat av: FlizanLizan

sv: allt bra? :)



Äru sugen på en design så kostar bara mina designers 75 kr eller 100 :P

2011-02-06 @ 16:24:34
URL: http://flizanlizan.blogg.se/


Postat av: Ellen

Tycker också det är sjukt svårt! Jag har ganska smala ben, och jag blir tokig på ett par jeans som inte sitter slickade mot benen. Har hänt samma sak med mina jeans från Cheap monday och de nyaste från h&m, jag prövar dom i affären och dom sitter som gjutna(kan knappt knäppa dom från cheap monday, ahah) men när jag börjar använda dom när jag har köpt dom är det som att de växer! de sitter lösare i benen och det blir massa "veck", om du fattar. Det tycker jag är såå irriterande:( så kan typ inte ha jeans..

2011-02-07 @ 18:42:00
URL: http://admin.nextinfashion.se/byellen/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin