mina tre favoriter för håret


Tre produkter är allt jag behöver för mitt hår (förutom shampoo & balsam då). Elnett hårspray, Studio värmeskydd och klippotekets torrshampoo. Inget dyrt och exklusivt som måste köpas hos frissan, utan tre budgetprodukter som funkar perfekt för just mitt hår. Visst har det tagit sin tid att lista ut och experimentera fram vad som funkar bäst, men det har det såklart vart värt! Trots att produkterna kanske inte alls funkar för er måste jag få tipsa om dem! :D

Elnett hårspray, ca. 60:-, Ett underbart hårspray som aldrig gör håret sådär hårt och hemskt (trots att det står kraftig på den). Funkar toppen för att bevara lockarna och luktar rätt så gott.

Studio värmeskydd hotcurl, ca. 45:-, Gör håret lite strävare oh hårdare eftersom lockar aldrig håller i för mjukt hår. Skyddar håret mot värme oh sprayar man i hårbotten får man lite extra volym också.

Klippotekets torrshampoo, ca. 50:-, Räddaren i nöden när håret känns fettigt trots att det inte är det. Funkar dessutom som ett lätt volympuder (som osis dust it fast mindre effekt).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin