Ny kategori, Dreams abroad


Något jag troligtvis spenderar alldeles för mycket tid åt, är att dagdrömma! Jag drömmer mig bort till värmen, till framtiden, till Edward Cullen, till Drömjobbet, ja, om allt egentligen, men framför allt drömmer jag om världen. Jag drömmer om att stå nedanför Eiffeltornet i Paris, slänga mynt i trevifontänen i Rom, ligga på en strand längst spaniens kust och bara njuta. Fastän allting bara är drömmar, brukar jag ändå drömma så långt som till vad jag skulle bära för kläder, och av det fick jag en superidé!

I bloggen kommer jag från och med idag börja drömsemestra på riktigt. Ni kommer få följa mina drömmar i en slags dag för dag berättelse där jag först och främst fokuserar på att visa en outfit, och sedan skriva lite nyckelord och liknande över vad jag gör under min drömsemester varje dag ^^

Detta är verkligen hur kul som helst för mig att göra, och jag hoppas ni kommer uppskatta det ni också! Premiären för kategorin äger rum imorgon, så ni får vänta tålmodigt tills dess :D

Kommentarer
Postat av: janina

bra påhittat, jag kommer läsa :D

2010-10-18 @ 18:56:40
URL: http://janinaw.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin