"This is just me, nothing else but me"


Ville passa på att visa er läsare ett par bilder som inte varit i närheten av photoshop, och där jag är helt utan smink. Jag tycker nämligen att det är jäkligt mycket tjat just nu om hur folk förändrar och förbättrar sitt utseende med hjälp av photoshop, och jag kan med ärlighetens namn säga att jag aldrig direkt ändrat mitt utseende i photoshop. Jag har tagit bort en och annan lysröd finne, och ändrat en aning med ljuset, men mer än så gör jag aldrig med mina bilder!

Folk som ändrar sitt utseende med hjälp av photoshop, och visar världen en falsk bild av sig själv, måste bli jäkligt besvikna när de  sedan ser sig själv i spegeln. Jag tror, att om man manipulerar sina bilder tillräckligt många gånger, är det snart inte bara andra man lurar, utan även sig själv...


Jag vet inte, jag kanske inte alls ser likadan ut i verkligheten som jag gör på mina bilder, men isåfall beror det på hur kameran väljer att visa mitt aniskte. Vissa personer är hur söta som helst i verkligheten och ser inte alls lika söta ut på bild, medans andra är precis tvärtom! Det har ju alla vi Top Model tittare märkt efter ett evigt tjatande från Tyra Banks om hur vissa människor helt enkelt inte är fotogeniska!

Nu ska jag vara mer ärlig än nödvändigt, och avslöja att jag har mycket orenare hy i verkligheten än vad jag verkar ha på de här bilderna! För det första är bilderna lite suddiga, och därför syns det mindre, och för det andra så använde jag inte blixt när jag tog bilderna, och därför syns inte alla mina finnar lika bra, haha ;)

Kommentarer
Postat av: Sissi

sötis <3

2010-01-18 @ 07:32:35
URL: http://enligtsissi.blogg.se/


Postat av: AstaMarie

sv; Du var med på mest komenterade på blogg.se hemsida! ;D Så där blev jag lite glad faktiskt :)



Du är jättesöt! :9

2010-01-18 @ 16:50:59
URL: http://astamarie.blogg.se/


Postat av: Anne ;)

Oj, du är verkligen en skönhet utan smink också ! ;o

2010-01-18 @ 16:52:20
URL: http://anneliscious.blogg.se/


Postat av: ESSEM, Selena

Sv' Jo bra här med! :D

2010-01-20 @ 17:20:22
URL: http://essems.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin