Presentation av mina djur - Sweetie!


Sweetie fick jag i födelsedagspresent när jag fyllde 11 år, vilket gör honom drygt 6 år gammal. Han är helt klart världens bästa födelsedagspresent, haha! Som ni ser är han otroligt söt, och han älskar att leka med små möss och små bollar. Han är inte särskillt trevlig mot nya personer, men han är extremt snäll och mysig mot de personer han gillar, haha...

I december förra året blev Sweetie ganska rejält sjuk (han slutade kissa och det enda som kom ut var blod), och vi var tvungna att besöka veterinären. Jag minns inte exakt vad felet var, men det hade att göra med att han drack alldeles för lite, och därför blev det något fel med blåsan. Som tur var klarade han sig utan operation, men efter besöket hos veterinären har han endast fått äta blötmat, samt några vitamintabletter varje dag. Veterinären sa att problemet kunde komma tillbaka, men jag hoppas innerligt att det inte gör det!!

Smeknamn - Whiiitie, Svettis, tjockis, Tweetie
Ras - Vanlig "bondkatt" så vitt vi vet, han var då gratis :)
Äter helst - Skinka, godis
Älskar - Min pappa, haha!
Hatar - Sina vitamintabletter, hehe x)

Kommentarer
Postat av: angel

så söt sweetie är :)

2010-02-07 @ 23:06:51
URL: http://autumgirl.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin