Tre favoriter för håret


Detta är mina tre absoluta faovirt produkter när det gäller håret. Hårspray, värmeskydd och mousse. Tänkte berätta lite mer ingående om varje produkt så ni vet vad ni kan förvänta er av dem! :)

Loreal Elnett Hårspray - Det absolut bästa med detta hårspray är att håret aldrig blir hårt, knappt om man sprayar upp hela burken på en enda slinga, helt otroligt med andra ord! Jag använder bara hårspray för att spraya på lockarna så de håller i sig lite bättre, så jag vet inte hur den funkar vid tupering eller för volym, men för att hålla lockar funkar den perfekt!

Wellaflex 2nd day volume mousse - Bästa moussen jag testat än så länge, ger ingen supervolym direkt, men den ger tillräckligt för att det ska se naturligt ut. Dessutom håller den kvar det naturliga svallet en aning, och gör även håret lite lättare att arbeta med eftersom det får med stadga.

Loreal Studio Hor&Curl - Ett riktigt skapligt värmeskydd anpassat för att locka håret istället för att platta det. Det jag gillar mest med produkten är att den ger bra med volym också. Vanligtvis sprayar jag på den medans håret är fuktigt i förebyggande syfte, funkar det också, speciellt för att få extra volym :)

Kommentarer
Postat av: beccis

dom verkar bra :)

2010-08-07 @ 22:23:17
URL: http://rebeccaharkonen.blogg.se/


Postat av: [Foto & Vardag]

tack för tips :)

Hoppas allt e bra med dig? =)

2010-08-08 @ 00:04:08
URL: http://ninnzanlee.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin