Dagens fråga 27/9


Vilka kändisar inspireras du av?

Förrut var jag himla duktig på att kika runt bland olika kändisars candids bilder, men nu har jag fanken aldrig tid! Önskar jag hade det, för det är grymt inspirerande. Hur som helst. Mina all time favorites måste vara systrarna Olsen, Sienna Miller och Olivia Palermo. Ett tips om ni har tid, kolla vilka modeller som är aktuella just nu, för de brukar ha grym personlig stil faktiskt! Testa modeller så som Karlie Kloss, Hanne Gaby Odiele eller Ruby Aldridge. Orkar ni inte leta runt själva kan ni klicka under kategorin "inspiration" i min meny. Har en hel del godbitar där! :D


Så, vilka kändisar inspireras NI av? :D


hejsn



Karlie Kloss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin