Dagens fråga 3/10


Skulle inte du kunna visa bilder på ditt rum och din garderob? det skulle vara super kul att se! :)

Självklart kan jag slänga upp några bilder på mitt lilla näste. Det må vara litet och enkelt, men jag stormtrivs verkligen i mitt rum! Trots det spenderar jag nästan ingen tid alls där.

Saker ni kan lära er om mig av att titta runt i mitt rum.

- Mitt rum domineras av kläder och accessoarer, vilket är mitt största intresse i llivet.
- På mitt sängbord står en rosa kattkorg, där ligger min katt varje natt när hon inte ligger på mitt huvud.
- I facket på mitt sminkbord ligger sex filmer. Alla Pirates of the caribbean och Twilight filmerna som släppts än är det som ligger där.
- Jag älskar vitt.
- Min dator står inte i mitt rum. Laptopen har jag på soffan i tv-rummet hela dagarna. På kvällarna tar jag med den till sängen för att somna gott till någon serie. När det blir morgon bär jag med den till soffan igen!




Visar mina garderober imorgon! Har inte hunnit fota dem än, hihi :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin