Sundsvall, Dag 3, Onsdag


Vi vaknade, åt hotellfrukost, och begav oss direkt till stan för att shoppa ännu mer. Kameran fick stanna kvar på hotellrummet de timmar vi shoppade, och det enda ni missade var den supergoda cheesecaken vi åt på ett jättemysigt litet cafe :)


Dagen blev minst lika fin som de tidigare dagarna, d.v.s. upp mot 28 grader varmt och växlande molnighet...


Vi lämnade av våra shoppingpåsar på hotellrummet och begav oss återigen ut för att kika på stan, denna gång med kameran i högsta hugg. Ovanför ser ni några av alla fina byggnader i Sundsvalls centrum :)


Min mamma tog över kameran, och resultatet blev en hel hög med kort på Sundsvalls alla drakar, haha, riktigt häftiga var de dock ;)


På vänsta bilden ser ni en närbild på den grymt vackra fontänen som stod mitt i Sundsvall, och på den vänsta ser ni mig och min pappa med fontänen i bakgrunden...


Efter all fotografering åt vi ett nuggetsmål på McDonalds, sen drog vi oss tillbaka igen för att spendera våran sista natt i det kokheta hotellrummet. Vi bjöds ännu en gång på en grymt fin utsikt från rummets fönster :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin