more shopping


perfekta basic tishor i vitt, svart, marinblått, och någon slags rostig orangefärg, alla från monki, 80:-/st


spetsiga bandeau toppar i vitt och turkos från gina tricot, 79:-/st


mönstrad långkjol från gina tricot, 49:- (rea)


beige långkjol från gina tricot, 49:- (rea)

Som sagt så hann jag shoppa lite mer än bara ett par skor. Är himla nöjd med alltihopa! Basic tishorna satt verkligen perfekt, och för en så billig slant kunde jag inte låta bli att köpa flera färger. Samma sak gäller kjolarna. Kunde inte välja färg, så det vart båda två! Bandeau topparna har jag letat som en galning efter, och äntligen hittade jag dem :D

Kommentarer
Postat av: Linaa

sv:Okej,kul att höra!

Awww guud så snygga kläder,vackert,vackert,vackert :)

Ha det bra,kram ^^

2011-06-03 @ 20:31:28
URL: http://fuckingdonkey.blogg.se/


Postat av: emilia

Ingen fara:) Jag känner att jag har vart riktigt seg med bloggandet jag själv så... hmmm.. inte så bra;) gilla verkligen de första t-shirtsarnaaa..:)

2011-06-04 @ 12:54:51
URL: http://emiiliiaa.bloggplatsen.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin