sommarlov och fredagsmys


Som utlovat dök det upp en ny design idag! Vad tycker ni om den? Jag tycker det vart fräsht som tusan! köpte mig förresten lite grejer så jag kan göra fler egna smycken på marknaden idag. Bland annat några cuffs, ringstommar, kedjor och berlocker. Hittade också några färdiga ringar från 29-49 spänn. BILLIGT! Har vart himla flitig med att göra egna smycken under de här veckorna jag jobbat. Ni ska få se någon dag fram över! Nu ska jag ta mig lite chips och göra sommarlov och fredagsmys :D

Kommentarer
Postat av: Emelie - PT och kostrådgivare

Åh vad roligt att pyssla med det här!!

2011-07-04 @ 11:22:36
URL: http://bodybybeijer.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin