my day


runt halv tio tiden imorse var vi påväg.


morgonen bjöd på superväder. Tyvärr höll det inte riktigt i sig.


efter en och en halv timme bilfärd var vi framme och hann precis med grillningen.


supersöta Nataniel.


kinderna fulla med festis. Efter kortet var taget sprutade han ut allt i mitt knä :D


födelsedagsbarnet Neo.




underbara Ramstrams.


nataniel och jag.


neo öppnar födelsedagspresent.


i paketet från oss fanns det några dataspel. Blev en del spelande innan dagen var slut.


efter paketöppnande vart det marängtårta med choklad och hallon. M U M S :D


jag och min neo-peo.


tänk att han redan är tre år. Vart tog tiden vägen?


det var inte bara jag som fotade idag.

Efter en riktigt härlig dag i Djärvträsk är jag helt slut. Vi har ätit så mycket att jag aldrig tror jag kommer bli hungrig igen. Haha. Födelsedagsbarnet har firats och busat har vi gjort hela dagen. Sötare pojkar får man leta efter :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin