Triss i jeans


Jag har alltid tyckt det varit helt hopplöst att hitta jeans jag verkligen tycker om, antagligen eftersom jag vill att de ska sitta riktigt tajt hela vägen ner (Oftast sitter de tajt vid rumpan och låren, och sen alldeles för löst ner vid smalbenen). Ett annat problem som jag för tillfället har med mina jeans, är att de går ut sig så himla mycket att jag knappt kan använda dem en dag innan de sitter löst, sjukt jobbigt!

Det är i såna här lägen jag verkligen velat ha Topshop här uppe, för visst är deras jeans helt underbara? De ovanför är mina favoriter för tillfället, speciellt de längst till vänster :)

Kommentarer
Postat av: A.

Svar: Din blogg är väldigt rolig att läsa! :) -Jeansen längt till höger, har jag velat ha hur länge som helst, den perfekta färgen :)

2010-06-03 @ 16:52:36
URL: http://sadeta.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin