Ännu mer shopping :)


Ett korall färgat och ett vitt linne från Monki, 90:-/st (ordinarie 180:-/st)


Underbart linne från Monki, 125:- (ordinarie 250:-)


Häftigt linne med tryck och supersnygg rygg, Hm, 149:-


Blev alldeles till mig när jag såg hur mycket rea de hade på Monki, men plånboken var ganska begränsad idag, så därför blev det inte mer än tre supersnygga linnen därifrån. Hittade sedan ännu ett linne med lika snygg rygg som de övriga från Hm som jag inte kunde låta bli att köpa, hihi :)

Kommentarer
Postat av: julia

åh jag vill också shoppa på rea! haha ;)

älskar de linnena från monki, och linnet med aerosmith från hm tycker jag är coolt!

2010-06-05 @ 16:00:00
URL: http://juliaanystrom.blogg.se/


Postat av: ennelin

Vaa!!?? Har de rea på de där linnena från monki!! De är supersnygga, har tittat på dem länge! Hoppas de bara inte är slut än!

2010-06-05 @ 19:59:49
URL: http://ennelin.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin