Vem somnar innan Bolibompa idag tro? :)


Har som sagt vart barnvakt hela dagen idag till mina två favoriter, och ett tag där mitt på dagen blev det helt plötsligt fyra barn att se efter. Vi blev nämligen inbjudna till grannfamiljen, och medans de vuxna drack kaffe fick jag springa efter alla barn som alla skulle visa vad de kunde, dessutom var det strålande sol och 22 grader varmt, så ni kan ju gissa vem som kommer somna innan bolibompa är slut idag? Inte är det då barnen, haha :)

Lägger upp dagens outfit senare ikväll, om jag inte hinner somna vill säga, haha ^^

Kommentarer
Postat av: elina

fin blogg :D

2010-08-12 @ 21:46:31
URL: http://fluffiiigt.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin