Tackar pepparkakorna...

Jag trodde ärligt talat inte att jag skulle få så många fina klappar iår, men tydligen har även jag varit snäll iår (Måste bero på alla pepparkakor jag ätit den senaste månaden, så tack till dem!).

Fick väldigt mycket produkter för hår och aniskte, precis som jag ville! Ett pack med Wella är aldrig fel, älskar deras produkter...


Ansiktstvätt mot både finnar och andra orenheter, perfekt!


Ett superfint set som min mamma sytt med blandannat sminkväska, necessär och sovmask...


En jättemyig filt som mamma sytt, kommer passa utmärkt i mitt rum! :)


Babyliss icurl och OBH-nordicas vågtång, och bägge funkar utmärkt! Trodde aldrig att icurl skulle vara ens i närheten så bra som på reklamen, men det är den faktiskt! Behövs bara lite övning, haha ;p


Fick även en 500-lapp, men den tog slut idag när jag besökte stan (kläderna ovan, förutom den översta tröjan som jag fick av min bästa vän, räckte femhundringen till)
__________________________________________________________________________________
Fick lite annat smått och gott också, bland annat trosor, handukar, choklad, men orkade inte fota allt, haha :)


Kommentarer
Postat av: elin öhlund

Jag fick också en icurl!!! :D nu slipper vi låna varandras ;P

2010-01-01 @ 15:52:45
Postat av: fanny39

mm

2011-03-24 @ 16:13:27
URL: http://fannylovestar.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin